1. W ramach
wprowadzanej innowacji pedagogicznej uczniowie realizują materiał na zajęciach
obowiązkowych i dodatkowych ze wsparciem nowoczesnej technologii
2. W czasie
pozalekcyjnym (w domu) ze stron internetowych i aplikacji proponowanych przez
nauczyciela korzystają uczniowie chcący w innowacyjny sposób doskonalić język
angielski oraz posiadający dostęp do Internetu
3. Wobec uczniów, którzy nie mają
dostępu do Internetu nie są wyciągane negatywne konsekwencje – pewne zadania są
wówczas zaprojektowane dla tych uczniów w odmienny sposób
4. Popularyzując elementy
e-learningu zostaje dla uczniów stworzona strona domowa nauczyciela kahof.blogspot.com, poprzez którą uczniowie
uzyskują rozmaite informacje dotyczące wspomagania ich procesu uczenia się
języka angielskiego (darmowe kursy online, materiały dla ucznia stworzone przez
nauczyciela, zaprojektowane dla uczniów internetowe formy zadań i instrukcje itp.)
5. Uczniowie w toku realizacji
innowacji zaznajamiani są z różnymi stronami internetowymi i aplikacjami
służącymi pogłębianiu wiedzy i umiejętności w zakresie języka angielskiego
oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych. Większość tych stron nie wymaga
zakładania indywidualnych kont.
6. W przypadku stron wymagających
zakładania konta, biorąc pod uwagę, że jest to działanie dobrowolne, osoby chętne
zobowiązane są każdorazowo do uzyskania zgody od rodziców w przypadku
rejestracji na stronach edukacyjnych (np. quizlet.com, bubbl.us, duolingo.com
czy innych proponowanych przez nauczyciela). Rejestracja na ewentualnych
stronach jest równoznaczna z uzyskaniem przez ucznia
zgody rodziców lub jego prawnych opiekunów. W przypadku braku zgody nie
jest dozwolone rejestrowanie się na stronach.
7. Nauczyciel nie ponosi
odpowiedzialności za rejestrowanie się uczniów na stronach bez zgody rodziców
8. Uczniowie korzystający ze
stron internetowych każdorazowo pamiętają o podstawowych zasadach
bezpieczeństwa w sieci i ochronie własnego loginu i hasła.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz