niedziela, 19 października 2014

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRON W RAMACH INNOWACJI

1. W ramach wprowadzanej innowacji pedagogicznej uczniowie realizują materiał na zajęciach obowiązkowych i dodatkowych ze wsparciem nowoczesnej technologii

2. W czasie pozalekcyjnym (w domu) ze stron internetowych i aplikacji proponowanych przez nauczyciela korzystają uczniowie chcący w innowacyjny sposób doskonalić język angielski oraz posiadający dostęp do Internetu

3. Wobec uczniów, którzy nie mają dostępu do Internetu nie są wyciągane negatywne konsekwencje – pewne zadania są wówczas zaprojektowane dla tych uczniów w odmienny sposób

4. Popularyzując elementy e-learningu zostaje dla uczniów stworzona strona domowa nauczyciela  kahof.blogspot.com, poprzez którą uczniowie uzyskują rozmaite informacje dotyczące wspomagania ich procesu uczenia się języka angielskiego (darmowe kursy online, materiały dla ucznia stworzone przez nauczyciela, zaprojektowane dla uczniów internetowe formy zadań i instrukcje itp.)

5. Uczniowie w toku realizacji innowacji zaznajamiani są z różnymi stronami internetowymi i aplikacjami służącymi pogłębianiu wiedzy i umiejętności w zakresie języka angielskiego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych. Większość tych stron nie wymaga zakładania indywidualnych kont.

6. W przypadku stron wymagających zakładania konta, biorąc pod uwagę, że jest to działanie dobrowolne, osoby chętne zobowiązane są każdorazowo do uzyskania zgody od rodziców w przypadku rejestracji na stronach edukacyjnych (np. quizlet.com, bubbl.us, duolingo.com czy innych proponowanych przez nauczyciela). Rejestracja na ewentualnych stronach jest równoznaczna z uzyskaniem przez ucznia zgody rodziców lub jego prawnych opiekunów. W przypadku braku zgody nie jest dozwolone rejestrowanie się na stronach.

7. Nauczyciel nie ponosi odpowiedzialności za rejestrowanie się uczniów na stronach bez zgody rodziców


8. Uczniowie korzystający ze stron internetowych każdorazowo pamiętają o podstawowych zasadach bezpieczeństwa w sieci i ochronie własnego loginu i hasła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz